Hemma i stan

Även vår lilla trädgård i stan behöver skötsel ibland. Vi har bott i vårt radhus i 5 år och bara pratat och pratat om vad vi skulle kunna göra med rabatten vid uteplatsen.
Rabatten har varit ganska fin under somrarna med massor av blommor, men nu börjar växterna bli för stora och vi vill dessutom ha lite insynsskyddat.







Efter att ha fått lite inspiration på min svägerskas blogg, fick jag ett ryck förra helgen och åkte till Lödde plantskola och köpte bambu.
De har varit med i programmet Söderläge på SVT, så jag tänkte att deras placering av bambu nog är väl genomtänkt, så jag snodde idén rakt av.
Efter mycket jobb och slit blev det till slut riktigt bra.

Att vi inte har blivit klara med detta tidigare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0