Boktips 3













Ibland är det bra när det regnar lite. Då får man ju möjlighet att läsa böcker.
Denna gång har jag läst Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Den handlar om en man som försvinner i Fällbacka. När polisen börjar arbeta med fallet visar det sig att flera av hans vänner har fått hotbrev och man börjar ana ett samband.

Jag har läst alla hennes böcker och den här är en av de bästa. Den är spännande från början till slut. Nutid vävs ihop med dåtid, och även om jag kunde ana vem som var mördaren, var det ändå spännande och historien fick nya vändningar hela tiden. Att den dessutom slutade med en "cliffhanger" gjorde att jag inte kan vänta tills nästa bok kommer ut.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Håller med den va toppen!

2009-06-22 @ 20:18:39
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0