Äntligen sommar!



Vi har knappt varit i stugan alls under våren, men så kom äntligen sommaren. Ett glas rosévin i hängmattan vägde upp för alla missade sommardagar.

Vi har även hunnit besöka mina föräldrars stuga under midsommarveckan. Jättemysigt hade vi det med både bad och fiske. Vi hann även med en flygtur.
Alla bilder därifrån har jag fotat med min mobil så de kommer jag lägga upp när jag har köpt en sladd så att jag kan få in dem i datorn.

Denna helgen gjorde vi slag i saken och besökte Rya kyrkoruin som ligger utanför Örkelljunga. Vi har tänkt åka dit massor med gånger men det har inte blivit av. Det var ett jättemysigt utflyktsställe där barnen kunde klättra och leka. En jättelyckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0