Avkoppling


På grund av vädret har vi inte varit i stugan alls så mycket som vi hade tänkt denna semester, men den veckan vi var uppe hann vi ändå med en del avkoppling. Vi har en fin altan på baksidan där vi tycker om att sitta på kvällen. Det blev, som jag skrev tidigare, en del kantarellplockning med. Det är avkoppling för mig. Micke tog med sig en av sina surdegar till stugan och bjöd på nybakade bullar på morgnarna. Han kalljäste dem i kylen över natten för att sedan grädda dem på morgonen. Lyxigt värre!


Vi var så upptagna av vår superlyxiga frukost att vi glömde fota slutresultatet. Jag återkommer på bloggen med recept på bullarna, och har jag lite tur kanske Micke bakar igen. Då kommer även foto på bullarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0